15. nov. 2016

BOGFORUM 2016








- Dette indlæg er billedespam - 

År efter år stabler folkene bag Bogforum noget helt særligt på benene. En hel weekend i bøgernes tegn, hvor stimevis af mennesker ikke laver (meget) andet end at tale og begejstres over bøger og deres univers. Jeg er stor tilhænger af denne weekend – faktisk er det eet af årets højdepunkter for mit vedkommende.

I år var ingen undtagelse. Hjemmefra havde jeg tilrettelagt mit personlige program, men som alle andre år, kom jeg til at afvige en hel del fra det. Det er som om min distræthed slet ikke kan holde til de mange indtryk, for selvom jeg virkelig prøver at være et organiseret menneske, så vinder impulserne altid alligevel.







Men det gør nu heller ikke noget. Jeg har oplevet så mange fede ting, at mindet om Bogforum 2016 vil lægge sig rigtig godt til rette i mit hukommelsescenter. Jeg har set Meredith Russo være über cool, Patrick Ness snakke om ungdomslitteratur, filmskabelse og Monster, hørt Olga Ravn læse hele Den hvide rose højt – det tager nemlig 22 minutter, været sammen med min familie (du tæller også der, Frost), set en forfatterskolejam holdt af Asta Olivia Nordenhof, skraldgrinet af Erlend Loe, set Jens Blendstrup 1.. 2.. 3 gange, opført mig pinligt ved signeringer, mødt skønne bloggerbekendtskaber, drukket champagne, set debutantprisen blive uddelt, hørt musik spillet af Folkeklubben, købt en masse bøger og generelt bare været til stede.



4 kommentarer:

  1. Det er virkelige nogle gode billeder, du har fået taget. Det lyder som om, BogForum var en succes i år! OgBlendstrup kan man aldrig se for mange gange ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bendstrup kan man nemlig ikke se for mange gange. Han er jo en lille genistreg.
      Og mange tak for komplimentet!

      Slet
  2. Hvor dejligt at du havde et godt Bogforum! Det var så skønt at se dig igen :D

    SvarSlet