1. jun. 2017

JUNE PLAN WITH ME | BULLET JOURNAL


Jeg har længe gået med tankerne om at bringe min Bullet Journal ind på bloggen - uden den ville jeg bogstaveligt talt være et stressvrag. SÅ! Nu hvor jeg har tegnet min juni måned op, og endnu ikke har plottet for mange personlige aftaler ind, tænkte jeg da lige at vise den. 





Normalt har jeg alskens former for trackere, daglige dagbogsindlæg, gratitude logs osv. osv. osv., men jeg faldt lidt af på systemet i maj, så for at komme ordenligt tilbage, har jeg valgt at skrue helt ned og kun have det mest nødvendige med i juni. 

Hvad jeg ikke kan undvære i min bullet journal er mit månedlige overblik. Hver måned tegner jeg en kalender som denne til at give mig et overordnet indblik i mine aftaler. Jeg inkluderer kun personlige planer i den - ellers fylder mit arbejde bare hele kalenderen ud.

Den eneste tracker jeg har tilbage er min spending tracker - et element der hjælper mig enormt meget i kampen mod impulskøb, hahah. 





Noget nyt jeg prøver i juni er disse to sider til bloggen her. Det virkede helt naturligt at bloggen skulle inkorporeres i min daglige planlægning. Siden består af tre trackere (helt ude til venstre), hvor jeg kan markere datoerne hvor jeg poster noget på hhv. bloggen, instagram eller bloggens Facebook.

Jeg håber det kan få mig ordenligt fra start, og at det ikke mindst kan skabe lidt stabilitet i indlægsstrømmen. 
Derudover har jeg lidt plads til mål, blogidéer og en plan over månedens blogindlæg opdelt i uger. 


Sidst men ikke mindst har jeg klargjort første 1,5 uge, så begivenhederne er klar til at blive plottet ind.

Sig endelig til, hvis du gerne vil se mere til min bullet journal. Eller fortæl hvis du selv fører en! 

6 kommentarer:

  1. Hvor er det fint :-) Spændende indblik - I like it!

    SvarSlet
  2. Hvor er det en fin bullet journal! :) Jeg har selv set omkring 1000 youtube film om det, og synes så godt om ideen - men jeg har ikke kunne finde en notesbog, jeg synes fungerede (jeg bor i Nuuk, og udvalget er ikke-eksisterende). Selvom det ærlig talt lyder som en ret uduelig undskyldning... Men i stedet har jeg sådan en kedelig linieret notesbog, som jeg næææsten bruger som en bullet journal, og så alligevel ikke. Den er i hvert fald overhovedet ikke lige så flot som din! Men jeg kan godt forstå din entusiasme!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også lidt af et administrativt projekt at kaste sig ud i. Men heldigvis fungerer linjerede notesbøger også fint! :D

      Slet
  3. Tak for kigget! Jeg er selv lidt afhængig af min bullet journal og overvejer også at give den lidt plads på bloggen i ny og næ. Jeg elsker selv at læse om og se andres så hvorfor ikke dele min også? Jeg håber virkelig at du fortsætter med denne type indlæg :)
    Jeg skal uden tvivl have indført den første af de to blogsider - jeg har prøvet med en plan for bloggen men jeg brugte den ikke og nu har jeg et plugin på wordpress som fungerer på samme måde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg du skal gøre! Så følger jeg også lige med der :D Ahaha. Det er altid så hyggeligt at se, hvad andre folk foretager sig i sine journals.
      Og skidefedt. Jeg tror heller ikke den anden side virker for mig...

      Slet