5. sep. 2017

3 booktubers du ikke må gå glip af (non YA)

Lad os være ærlige - Youtubere vinder over bloggere, instagrammere osv. på rækkevidde og følgere (langt de fleste gange). Men det er fandme også bare fedt at kunne sætte en bogvideo på, mens man lægger vasketøj sammen og klarer lidt huslige pligter. Det er bare så let at følge med. 

Lauren and the Books

Jeg ELSKER Lauren fra Lauren and the Books. Hendes videoer er spækket med spræl og hendes lækre britiske accent. Hun er en rigtig chatty karakter, som bl.a. kommer til udtryk i Lovely Chat videoserien, som hun kører på sin kanal. Laurens videoer bringer altid det bedste humør frem i mig. 

  Portal in the Pages

Sophie er en af de nyeste kanaler jeg følger, selvom hun har været en del af Booktube-samfundet i to år. Hun laver videoer som er velovervejet, velreflekteret og spækket med sødme.

Am I Write?

Annie laver den slags videoer, der får mig til at føle mig som hendes ven. Der er ikke baggrundsmusik, hun sidder altid ned og der er ikke støj i baggrunden. Videoerne vælter ikke ud, men når der kommer en ny, er jeg fuldstændig sikker på at jeg synes den er god. 

4 kommentarer:

  1. Booktubers er noget af det bedste youtube har at byde på hvis du spørger mig. Min personlige favorit i forhold til non-YA er Jean fra Jean's Bookish Thoughts som primært er non-YA. Jeg skal i hvert fald udforske disse 3 :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt tosset med Jean! Hun virker enormt sympatisk og intelligent. Det er så dejligt at høre/se på.
      Det er godt at høre. Jeg håber nogle af dem falder i din smag.

      Slet
  2. Jeg er desværre lidt faldet af på den med at se booktubers de seneste 2 års tid.. Der er ikke nok tid :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er dæleme også en travl dame, og booktube er en ægte tidsrøver!

      Slet